וילונות לחדרי ילדים

חדרי הילדים הם חדרים שמאוד כיף לעצב. כאן הכל מותר. צבעוניות עשירה, עיצובים צפופים ומצויירים, פרטי עיצוב רבים, ריהוט עם פיתוחים וגימורים מלכותיים ועוד ועוד ועוד. שמחה ואושר מאפיינים את האווירה שאליה אנו שואפים בחללים אלו. וילונות לחדרי ילדים מהווים את אחד המרכיבים המשמעותיים בעיצוב חדרי הילדים. בעזרת וילונות אלו ניתן להכניס צבעוניות ועיצובים עשירים מצד אחד או לתת רקע מרגיע מצד שני. כמובן שווילונות לחדרי ילדים מהווים נדבך אחד בעיצוב הכולל של החדר, וחשוב ליצור אותם בהתאמה ובסגנון של שאר פרטי העיצוב שאנו מכניסים. חדר הילדים מהווה מקום שבו ילדינו מבלים זמן רב. בחדר זה, הם לרוב יארחו חברים, יכינו שיעורים וישחקו. על מנת להנעים את זמנם בחדר, ננסה ליצור בו סביבת שהייה נעימה, שילדינו יתחברו אליה ויאהבו אותה.

תפירה של וילונות לחדרי ילדים

סוגי הווילונות שנתאים לחדר הילדים תלויים כמובן בחלונות ובפתחים הקיימים בחדר. בדר"כ כאשר נרצה להתאים וילון אשר מגיע עד הרצפה נבחר בווילונות מסוג וילונות הסטה. וילונות הסטה מקנים מראה רך ונעים, אשר נוצר בזכות הגובה שלהם וקפלי הבד. בזכות המראה הרך והנעים, וילונות אלו נפוצים בחדרים של בנות. בחדרים של בנים נתאים פעמים רבות וילונות לחדרי ילדים בסגנון רומאי. וילונות רומאים נפתחים כלפי מעלה ויוצרים מראה מודרני יחסית, אשר מתאים לבנים. יתרון נוסף של וילונות רומאים הוא שהם נראים טבעיים והרמוניים לחלל גם כאשר אינם מגיעים עד הרצפה, דבר אשר מאפשר טיפול מיטבי כאשר הווילון ממוקם מעל המיטה למשל.

צבעוניות ועיצובים של וילונות לחדר ילדים

כאשר אנו מוסיפים וילונות לחדר הילדים, ננסה להתאים את צבעוניותם לאווירה שאנו רוצים ליצור ולעיצוב הכולל. זהו אחד החללים שאנו יכולים להרשות לעצמנו להכניס אליו צבעוניות עשירה. חשוב לזכור שצבעוניות עשירה יוצרת שמחה מצד אחד, אולם מתאימה בעיקר לילדים צעירים יחסית מצד שני. בנוסף, כאשר אנו מכניסים צבעוניות דומיננטית בווילונות, ננסה לשמור על איזון ורוגע יחסי בשאר אלמנטי העיצוב שבחדר. בחדרי בנות הצבעוניות השולטת היא בפעמים רבות צבעוניות בגוני ורוד וסגול. בחדרי הבנים לרוב יהיה שילוב של תכלת או ירוק. הווילונות מאפשרים לנו גם הכנסה של דוגמאות ועיצובי ילדים. עיצובים של חיות, פיות, נסיכות, צורות גאומטריות וכלי תחבורה הם עיצובים נפוצים לווילונות לחדרי ילדים. לילדות בוגרות יחסית, ניתן לשלב בדים בעיצובים של פרחים רכים ועדינים, אשר ייצרו וילונות שיתאימו לשנים רבות. ניתן ליצור חדר במראה מושלם ע"י שילוב וילונות לחדרי ילדים יחד עם טפטים תואמים מאותה קולקציה. בנוסף, ניתן להשתמש באותם בדים של הווילונות גם ליצירת כריות, כיסויי מיטה ופרטי טקסטיל נוספים.

צריך עזרה? השאר פרטים ואנו נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן